مطلب
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد

کد تغییر شکل موس-->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت

هرگز مغرور نشو ،باييز زماني رخ ميدهد که برگ احساس ميکند طلا شده است.

 

حسادت ممکن است با عشق به وجود آيد ولي هميشه با عشق نمي ميرد

 

 

 

 

 

جمله هاي به ياد ماندني

 

هرگز مغرور نشو ،باييز زماني رخ ميدهد که برگ احساس ميکند طلا شده است.

 

حسادت ممکن است با عشق به وجود آيد ولي هميشه با عشق نمي ميرد

 

دل آدمها مثل يک جزيرهء دور افتاده ميمونه،اينکه کي واسه اولين بار به اونجا قدم ميگذاره مهم نيست،مهم اون کسيست که هيچ وقت جزيره را ترک نميکنه.

 

گنجشک کوچک من باش تا در بهار تو درختي پر شکوفه شوم.

 

عشق‏ است ، بياييد خيانت نکنيم. با غير رفيق خود رفاقت نکنيم... عشق است ، نه عادتي که هر روزه شود. عادت بکنيم به عشق عادت نکنيم... 

تا فرصت هست چيزهايي را که دوست داريد بدست بياوريد....وگرنه روزي مجبور خواهيد شد چيزهايي را که بدست آورده ايد دوست بداريد . (شکسپير)

هرصبح در افريقا که غزالهاازخواب بيدار مي شوندمي دانند که بايدتندتر ار تندترين شيرهابدوند.هرصبح که شيرهاازخواب بيدار مي شوندميدانندکه بايدتندتر ازتندترين غزالها بدوند.مهم نيست که شما شير هستيد يا غزال!مهم اين است که بدانيد هر صبح که خورشيد برمي ايد :بايد بهتر دويد

 

زنده گي به من اموخت که چگونه فکر کنم ولي فکر کردن به من نياموخت که چگونه زنده گي کنم.

 

زمان به من اموخت : که دست دادن معني رفاقت نيست ، بوسيدن قول ماندن نيست ، و عشق ورزيدن ضمانت تنها نشدن نيست. 

مجنون که مي شوي ، ليلي شدن را کم مي آورم ...آواي دلت را با کدامين ساز عاشقي مي شود نواخت ؟بند بند وجودم تار مي شود ، دلم به لرزه مي افتد ! ليلي شده ام ؟ 

ساعتي در خود نگر تا کيستي.. از کجايي، از چه هستي، چيستي... در جهان بهرچه عمري زيستي....جمع هستي را بزن بر نيستي 

تو اگر خواب خودت بودي حرفي نبودتو بيداري ، جهان را خواب مي بيني

همه را،همه را دوست مي دارم هم او را که مي بيند و انکار که نمي بيند هم او را که تنها به نامي از او دل خوشيمهم او را که خدا حافظ ما را مي شنود و نمي شنود و بالا مي رودهم او را که سلام ما را شا نه مي اندازد بالا!

هرگز زندگي ات را قرباني هيچ چيز نکن! همه چيز را قرباني زندگي کن! زندگي هدف نهايي است، بزرگتر از هر کشوري، بزرگتر از هر کيشي، بزرگتر از هر بتي، بزرگتر از هر آرماني. 

اگر باران بودم ،آنقدر مي باريدم تا غبار غم از دلت بردارم اگر اشک بودم ، مثل باران بهاري به پايت مي گريستم اگر گل بودم شاخه ايي از وجودم را تقديم وجود عزيزت ميکردم اگر عشق بودم ،آهنگ دوست داشتن را برايت مي نواختم ولي افسوس که نه بارانم ،نه اشک ،نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم 

اين اخر کفر نيست اين ابتداي تفکر است خدا ما را افريد يا ما خدا را؟ 

عشق:تنها مرضي است که بيمار از آن لذت ميبرد.عشق:زودتر از نسيمي که بر بوستان ميوزد نمود پيدا ميکندعشق:معمولآ نوعي عذاب دردناک است ولي دور ماندن از ان مرگ است 

پنج قانون شاد زيستن :1-اگر شما چيزي را دوست داريد . از آن لذت ببريد .2-اگر شما چيزي را دوست نداريد . از آن دوري کنيد .3-اگر شما چيزي را دوست نداريد و نمي توانيد از آن دوري کنيد آن را تغيير دهيد .4- اگر شما چيزي را دوست نداريد و نمي توانيد آن را تغيير دهيد آن را بپذيريد .5-با تغيير دادن نگرشتان نسبت به چيزهايي که آن ها را دوست نمي داريد آن ها را بپذيريد .

 

دستم بوي گل مي داد. مرا به جرم چيدن گل محکوم کردند.اما هيچ کس فکر نکرد که شايد من يک گل کاشته باشم. 

فقط کسي رنگين کمونو مي بينه که تا آخر زير بارون بمونه

 

پيش از سحر هميشه تاريک است.اما تاکنون نشده که خورشيد طلوع نکند.به سحر اعتماد کن...!

 

روزها و ساعتها و دقيقها و ثانيها و عمر ما ميگذرد و ما هنوز حيرانيم که ديروز چه شد و فردا چه خواهد شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

بالا ترين رمز کاميابي در اين است که انسان چيزي بگويد,کاري بکند و چيزي را بخواهد که ديگران معمولاً آنرا نمي گويند,نمي کنند و نمي خواهند,يا در گفتن آن ترديد دارند.البته همراه با اتکال و اعتماد به قدرت وعدالت خداوند متعال.

 

دنبال کسي نگرد که بتوني باهاش زندگي کني ، دنبال کسي بگرد که نتوني بدون اون زندگي کني .

هرگز اميد را از کسي سلب نکن، شايد اين تنها چيزي باشد که دارد.

 

آموخته ام ... که نمي توانم احساسم را انتخاب کنم، اما مي توانم نحوه برخورد با آنرا انتخاب کنم.

 

 

لحظات را طي کرديم تا به خوشبختي برسيم اما وقتي رسيديم فهميديم خوشبختي همان لحظه بود.
پس از لحظه لحظهاي زندگي لذت ببريد.

 

هر وقت احساس کردي در اوج قدرتي به حباب فکر کن.

 

 

دل آدم ها به اندازه ي حرفاشون بزرگ نيست .... اما اگه حرفاشون از دل باشه مي تونه بزرگترين آدم ها رو بسازه !!!!............

 

 




:: بازدید از این مطلب : 746
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : hossein.m
ت : سه شنبه 20 ارديبهشت 1390
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی